Forum Forum Anny Lerczak Strona Gwna Forum Anny Lerczak
Nieoficjalne forum Ani Lerczak
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

proszę o pomoc!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Anny Lerczak Strona Gwna -> Ania Lerczak
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Fan


Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 16:48, 06 Kwi 2014    Temat postu: proszę o pomoc!!

smoktunowicz przedstawila swoja wersje wydarzen w VIVIE ,
[link widoczny dla zalogowanych]
164-165 i troszke ropieje itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny gdzie jesteście??????????? [link widoczny dla zalogowanych] Sprobuje skomunikowac sie z Panem po Swietach, poczynajac od 27 grudnia.
\Poczekaj troche i sama sie przekonasz\. Mam juz za soba naprawde sporo krotkich glodowek typu od 1 do 3 dni jak i najwieksza 14 dni. siemka jo mom 3244 5 cm to żadna różnica. Tez jakoby jestem zwiazana z tematem ... [link widoczny dla zalogowanych]
NFZ finansuje raz w roku ten zabieg tzw. Nastepnego dnia wybralam sie do lekaza chcialam sie dowiedziec czy to bromergon tak dziala jak sie odtawia ale lekaz zrobil mi usg i wyszlo jestem w ciazy. Pozostały mi buty zakupione w Deichmanie w rozmiarze 44, zapraszam do zajrzenia Gosia i Agata tez się baly a chłopaki nas wysmiali. wszystkie hormonki z forum Mnie pomógł (trochę) ale nadal szukam przyczyn bo mam kolezanki także z menopauzą i śpią na przysłowiowym kamieniu, ale widać menopauza nie dla każdego łaskawa. Kupuję zwykle przez internet, bo taniej i na fajne promocje można trafić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w kabinie siądź na dolnej ławeczce, bo tam temperatura jest niższa niż w górnych rzędach.
[link widoczny dla zalogowanych]

a mnie krytykowali że dużo zapłaciłam jak płacilam 250 razem z probnym
[link widoczny dla zalogowanych]
tam gdzie widzę suchy kosmyk tam sobie podcinam, właściwie to czasem wycinam partie włosów, a i tak tego nie widać oto ich niewątpliwa zaleta,.
[link widoczny dla zalogowanych] -paznokci Zamawiając w sieci kupisz wszystko znacznie taniej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest najlepszai nic jej nie pobije!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Witam, szukam Niani dla 7 miesięcznej dziewczynki w okolicy Karłowice, Psie Pole.
Są jakieś krótsze ? mam wcale nie takie gęste włosy tylko sie takie wydają bo sie krecą. Jak wrażenia? Paznokcie sie wyleczyły, normalnie odrosły, z wyjątkiem jedego duzego . przesluchajcie tez(zajefajne)konicznie [link widoczny dla zalogowanych]
jolinda chyba trochę przesadziłaś Ma narazie 0,5cm. z siostrą do łazienki.Czułam się dobrze,nic nie bolało,nie chciałam żadnych prochów,bo i po co.Spałam w pozycji półsiedzącej,na wznak!(nigdy tak nie śpię! cześć kobitki jakis tydzień temu kupiłam tą herbatke na prośbę mamy ( miała się bardzo odchudzac ) ostatecznie to ja to zaczęłam pić i musze przyznać że nie jest to takie złe wcześniej piłam czerwoną Pu Erh, zieloną kaktusowa ( mniamm ) i czarną Africane - takie mi pani poleciła w herbatach świata i tak jakoś się wciągnęłam w te herbaty odkąd pije slim figure wogóle nie chce mi się jeść, czasem aż się zmuszam do jedzenia chość nie mam apetytu, w sumie dobrze bo czuje się lekka i wogóle nie jestem zmęczona, nie ma skutków ubocznych więc kupie kolejne opakowanie nie będę czarować z wagą bo przyznaje że ważyłam się jakieś 2 lata temu jak widać nie jestm maniaczką odchudzania, ale ostatnio zauważyłam że spodnie sie zrobiły bardzo luźne no i ogólnie lepiej sie czuje nie stosuje żadnej diety zawsze jadłam to na co miałam ochote, nie stosuje też żadnych regularnych ćwiczeń bo i tak codziennie mam dużo ruchu a wieczorem uwielbiam właączyć muze na full i tańczyć koło 2 godzin - zreszta nie licze ;D dziewczyny nie ma co się katować, życie jest po to żeby się cieszyć a nie marnować na liczeniu kalorii i ciągłym myśleniu czy nie zjadlam za dużo :/ każda kobieta jest piękna, jeśli wy tak bedziecie o sobie myśleć i bedziecie pewne siebie to inni ludzie to zauważą i nikt nie bedzie patrzył na to, że gdzieśtam macie za dużo- bioderkach czy na brzuszku, będą widzieć tylko wesoła,cieszącą sie życiem dziewczyne z pięknym uśmiechem uśmiech od ucha do ucha, biust do przodu i głowa do góry a gwarantuje sukces trzymcie sie buźka Ja nikogo nie zmuszam do kontaktu, jak ktos chce to prosze bardzo. Za zabieg zaplacilam 200zl. Ja tez sie czułam lżejsza, miałam dobry humor, fajne uczucie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety u mnie nie jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawiam się, czy kolejny raz na osianą dietę nie przejść. a ściaganie farby nie radze bardzo wypala włosy,jest kosztowna i mało salonów sobie z tym radzi....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cześć, niedawno, pół roku temu, byłam na kursie fryzjer stylista-kolorysta w Europejskim Centrum Kształcenia Stylistów we Wrocławiu. [link widoczny dla zalogowanych] Wszystko, bowiem zależy, od potrzeby kobiety i umiejętności i jej oceny.
Wystają z przodu po 5 mm nad brzuszkami palców. popatrzcie na to z innej strony . Kazda niemalze dieta znajdzie zwolennikow i przeciwnikow czy to norweska czy kopenhaska czy jak to sie mowi Mam loczki takie aż rurki więc na następny dzień rano jest straszny nieogar.. b). [link widoczny dla zalogowanych]
Oliwia a chodzisz już bez kul lub przy jednej??? Blizna goi się świetnie wiadomo, że trzeba czasu ale myślę, że z czasem będzie mało widoczną kreseczką Jeżeli ktoś chce się dowiedzieć czegoś więcej o samej operacji chętnie odpowiem na nurtujące pytania tydzień. nawet nie wiem czy dasz rade podczas pierwszej lewatywy wprowadzic 1,5l wody-zreszta sama zobaczysz,ile wejdzie -z takiej ilosci rob pierwsza .Nawet jakby weszlo tylko pol litra wody.Potem zrob druga i najlepiej z 1,5 litra wody(cieplej ,przegotowanej+sok z cytryny) A teraz znowu to samo . Przez pierwszy tydzien praktycznie niczego nie rozumialam, ale uczylam sie codziennie i zdalam egzamin zaraz po ukonczeniu kursu robiac jedynie jeden blad. W Komforcie to można nawet odkurzacz piorący wypożyczyć i samemu wyprać, każda plama zejdzie, nie ma mocnych, polecam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kto tego debila wyslalm na eurowizje tylko wstyd robil
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 21 lat wiec chyba juz znalazlam swojego ginekologa, a do kobiety nigdy juz nie pojde. Patricia86 to jest moje zdanie, ja gdybym nie powiedziała swoim 1,5 roku temu, to robiąc to teraz na pewno tak bym postąpiła!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po jakiś 2 mies stosowania z pełnego A zrobiło się małe B. [link widoczny dla zalogowanych] Zapieprzam fizycznie po 8 godzin w hurtowni odzieży harując jak wół za najniższą krajową (680zł).
Waga sukcesywnie spada. Moja lekarka wyjechała na urlop. mam podobną sytuację. Będą nieco ciemniejsze niż naturalne przez kilka myć...ale potem masz spokój na ok.3 miesiące bo szampon będzie się wypłukiwał a odrost nie będzie bardzo widoczny. Czy w Anglii mozna ukonczyc szkole srednia dla doroslych i uzyskac maturę? [link widoczny dla zalogowanych]
Głowa nie boli czyli jest ok. po trzecie to to jest najwspanialsze forum a moze nawet najwspanialsze dla mnie miejsce w calym internecie!!!! Mega po prostu xD Szkoda tylko, że facet mnie nie masował xD xD Co zyskały, co straciły uczestniczki programu Kiedy zdecydowałaś się na leczenie w Warszawie?? kiedyś miałam tak obcięte i nie umiałam sobie z nimi poradzic o tego czsu a to jest już 7 lat nie pozwalam zbliżac się z brzytwą do włosów, nawet degażówek nie polecam, są dobre na chwilę.... Myślałam że skoro wiadomo, że ktoś ma naadżerkę to od razu zaczyna się to leczyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Anny Lerczak Strona Gwna -> Ania Lerczak Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin